2007-10-08

Cream cheese.

Alltså, vad är det med alla grabbar som addar en på msn, och enbart skickar cam?
Tror de att man blir pepp på att visa sig i cam för någon man aldrig pratat med, och som inte ens kan skriva hej?
Jag blir då inte det i alla fall, så back off.

Det var skitkul att jobba idag.
Jag jobbade inte med någon jag trodde jag skulle jobba med, haha.
Det var Linda och Therese. Så himla kul.
Sen var det en jätteliten tjej som sa att jag hade fina örhängen när jag satt i kassan, så himla söt, haha.
Så var det någon skitkonstig man som frågade efter grillad kyckling, och han sa det inte på ett sätt jag förstod.
Sen följde han typ efter mig i affären när jag gick runt och frontade, haha. Så himla störd.

Nu är jag i alla fall hemma och äter chips, fett gott!
Imorgon är jag ledig, vilket är superskönt, och då ska jag ta nytt passfoto, lol.

Nu har jag fått sms, så jag ska svara på det. (:

Inga kommentarer: