2007-10-12

Snowjogging.

Igår somnade jag efter 23 och vaknade typ 0840 imorse.
Helt av mig själv! Jag har nog inte vaknat så tidigt av mig själv sen mellanstadiet.

Morgonen var lite.. Haha. Rätt kul ändå.
Babyvovven hade hittade en fet burk med vit målarfärg i uterummet, som han verkade gilla.
Det var vit färg på hela golvet + matten + på han själv.
Så min mamma fick sätta sig och tvätta golvet. Tog typ hur lång tid som helst.
Själv fick jag stå i underkläder med babyvovven inne i duschen och tvätta honom, haha.
Helt galen var han! Precis när jag blött ner honom lyckades han ta sig ut ur duschen, och hela badrummet blev totalblött. Men tillslut lyckades jag få honom ren, och nu luktar det blöt hund i hela huset ungefär. Haha.

Nu är jag hemma hos Billan i alla fall.
Väntar på att hon ska komma hem, så vi kan färga mitt hår.
Efter det måste vi göra oss i ordning för att åka till stationen och möta Anders, Jocke och Fredrik.
Sen blir party för hela slanten och lite till!

Inga kommentarer: