2007-10-17

Top box.

Ahh, jag vaknade för typ en halvtimme sen.
Nästa vecka måååste jag kirra passet. Jag är inte så snabb med den biten.

Åh, igår när jag satt ute på Elenas balkong och rökte och pratade med Kim, så rev Leo mig på fingret, haha.
Det gjorde så himla ont, och det kom helt mycket blod. Jag trodde jag skulle svimma nästan.
Jag klarar verkligen inte av att se blod. Uhh.


Ladida.
Om jag skulle orka mig ner på stan för att köpa cigg och sen åka hem kanske?
Vi får se. Har ju två kvar i alla fall, så jag kan lika gärna hänga hemma hos Elena ett tag till.
Ska ringa henne snart, och ta reda på när hon slutar.
Jag har ju fått egen nyckel hem till henne nu, btw. :D
Jag bara får allas hemmanycklar, haha. Men I like it.

Nu ska jag börja mitt nya liv.
Kirra en länk till Bobos blogg, ska jag också göra.

Laters.

--
Åh, nu är jag superglad!
Det blir inget IKEA för mig på fredag, jag ska jobba istället. :D
Och inte vilket jobb som helst, utan ett jobb jag älskar och har väntat på hur länge som helst nu.
Nämligen städa! Alltså.. Ih. Jag är så himla glad. Fetingcashen till mig. <3
Jag har ju saknat att städa sen jag städade i bankhuset. Åhh. Lilla lyckan.

Inga kommentarer: