2007-10-31

Ways and means.

Igår var jag i Stockholm med Anna, Sandra, min mamma och farmor.
Jag mådde lite halv psykiskt dåligt för att jag inte hittade en enda klädesplagg att köpa.
Däremot hittade jag min mascara och gjorde värsta kapet!
Det var nämligen två för 295:- . En brukar annars kosta 220:- . Ih.
När vi kom hem på kvällen så mötte jag upp Elena, och vi gick och åt på Bamboo City.
Så himla gott var det. Sushi och grejer. Wih.
Efter det gick vi till Perrongen och tog några öl och några cider. En riktig helkväll det där, haha.
Jag skrattade nästan precis hela tiden. Mest åt lappen. ^_^

Idag ska jag jobba igen, och jag får skjuts till jobbet. Vilket är yey!
Jobbar i alla fall med Sandra idag. Det är tur. För vi är bäst.

Imorgon ska jag fixa mitt passfoto, haha.
Sen måste jag köpa ny hårspray och ett nytt puder.
Det svider lite, för jag är inte alls rik. Usch. Nåväl.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra! Hör av dig idag? (: :*