2007-10-04

Crime.

Min säng är för tusans skön alltså.
En grej som inte är så skön är min mensvärk.
Fick ju min mens inatt, helt fantastiskt. Fy fan.
Jag orkar inte ens ha den. Men jag måste väl.

Natten var knepig, och nu känns det mesta bara som en dröm.

Annars ska jag hem till min morfar idag, och det ser jag inte fram emot.
Kanske ska fika med Tobzi också. Det hade varit kul.
Har inte träffat honom sen vi var hemma hos Nate.

Nu ska jag röka, sen blir det duschen.
Efter det ska jag göra massa vuxengrejer, eller två i alla fall.
Läsa igenom mitt hyreskontrakt, och skriva under det.
Sen ska jag fylla i min blankett om att skaffa ICA-kort.
Bara medmera-kortet kvar sen, va? Får kirra det också.

Nu smoke.

--
Uäk.
Min mensvärk dödar mig.
Lär ju köra en sån som hon på Nattliv snart, haha.
Nää, jag brukar inte spy. Stackars hon som gjorde i direktsändning dock, haha.

Lele.
http://www.youtube.com/watch?v=WmfasWzdyHs
WATCH IT.

Nu ska jag nog duscha snart, för det har jag inte gjort än, hah.
Klockan är ju trots allt halv fyra snart.
Äta alvedon ska jag göra också.
Tjitjing.

Inga kommentarer: