2007-10-29

It takes two.

Imorse trodde jag att det var fredag idag, bara för att jag kom på att jag var ledig imorgon.
Man blir lite knäpp av att jobba helger. Fast att jobba helg är det jag gillar bäst.
Jag och Sandra var så sjukt jävla effektiva och duktiga på jobbet igår. Ahh.
Idag är det i alla falls sista dagen jag jobbar innan ledighet. Ska bli så skönt att vara ledig imorgon.
Så blir det jobba på onsdag, ledig torsdag-fredag, och sen jobba lördag-söndag igen.
Jag har ju typ bara de bästa dagarna och tiderna.

Annars kommer det besök från Skåne till mig idag.
Det ser jag fram emot.
Så har jag fortfarande ont i huvudet, vilket inte är lika kul.

Nu håller jag i alla fall på och laddar ner senaste avsnittet av DH.
Tittade på det senaste av Greys alldeles nyss också.
Nu har jag sett alla ju. Jag hatar att vänta.

Nej, nu ska jag röka, och sen ska jag duscha, fixa mig och ta mig till jobbet.
Hejpa.

Och.. It takes two.. Faktiskt.
Man kan inte låta en person sköta allt ensam.

Inga kommentarer: