2007-10-20

So tell me.

Roligt igår. Helt kul att Ellén var med.
Vi spelade älg-spelet, haha. Det var jätteroligt. Jag var bäst på att vara älg.
Sen något ölspel också. Jag hatade när vattenfallet kom.
Inte så gott att dricka rent pippi-vin. Men det gick.

Imorse mötte jag upp Ellén på stan.
Vi åt pizza och shoppade jackor, så nu har jag en ny vinterjacka! Finally liksom.
Den är jättesöt. Köpte den på barnavdelningen på cubus.
Kul att ha den ikväll. Kanske jag slipper frysa, haha.

Undrar vad som händer ikväll ens?
Jag ska i alla fall färga Elenas hår, och sen kanske pierca mig.
Vi får seeee.

Nu ska jag dock duscha, för jag ser ut som crap.
Gårdagens smink och trollhår är icke att rekommendera.

TVÅ.

Det var något jag tänkte skriva, men jag glömde helt bort det. Lala.
Jag ska i alla fall inte köpa den där soffan från IKEA.
Min mamma hade sett den när hon var där igår, och sagt att den inte var så fin irl, och att den inte var så skön heller.
Så mina föräldrar tycker inte jag ska slänga ut 7000:- på den soffan.
Istället ska jag få hitta en annan på typ mio eller något, så ska de betala halva.
Och då får den kosta typ högst 15000:- .
Jag har för mig att soffan jag hittade först faktiskt kostade 13000:- , så då ska jag nog åka och kolla på den. (:
Helt roligt, wiwi.

Annars är jag inte så snabb,
Men jag har hittat alla mina gosiga höst-knästrumpor! De är så himla sköna.
Längst ner i kartongen med kläder låg dem. Haha. Moget att alla mina grejer är i kartonger typ.
Men det är bra. Då har jag inte så mycket att packa ner sen när jag flyttar. (:

Nu ska jag fixafixa.

Inga kommentarer: