2008-01-27

12.23.95.

Alltså ÅH. Snart, helt jättesnart är det ju Jimmy eat world!
Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig ens.
Får väl gräva fram mina kläder ur mina kartonger när det är dags för det sen.
Då bor jag ju nämligen i min lägenheeet. Fast jag hoppas att jag inte har så många saker kvar i kartonger den 5e.

Lite drygt det här.. Jag flyttar ju på fredag, och jag jobbar både fredag och lördag.
Grejen är den att jag verkligen vill kunna flytta in så fort det går, och att jag dessutom skulle behöva jobba.. Men ja. Jobbar jag en söndag, så har jag tjänat dubbelt så mycket som den fredagen i vilket fall som helst, så kanske att någon skulle vilja ha min tid..
Jag har ändå fått lite mera tider nu, så jag är glad. Det ordnar sig nog allt det här.

Finns andra saker som nog inte kommer ordna sig lika fint, och det svider i mig.
Mina tankar känns blockerade, och får inte fram ett enda ljud som svar.

Nä, nu måste jag göra mig i ordning för jobbet.

Inga kommentarer: