2008-01-28

This place is a prison.

Dagen var rätt bra. Jobbet gick fort, och jag hade ganska kul.
Min första kund i kassan gav mig dessutom en komplimang för mina ögon, hah.
Så det var väl lite kul sådär.
Något som var mindre kul var att jag fick plocka ur köttdisken idag.
Jag hatar att göra det, för jag skulle vilja spy varje gång.

Ringde i alla fall och pratade med Elena på en av mina raster idag.
Det var kul. Jag saknar Elena. Tur att vi ska ses imorgon. (:

Imorgon känns det som om jag har massa att göra, fast egentligen är det inte så mycket.
Jag måste till banken och föra över en massa pengar på mitt konto, och så ska jag ju till tandis 1510.
Borde verkligen börja packa imorgon kväll. Haha. Jag är ju inte så snabb direkt.

På tisdag ska jag till IKEA med min mami. Roligt tycker jag.
Fast jag har kommit på att jag nog inte kommer kunna flytta förrän på måndagen.
Jag jobbar ju liksom hela helgen, även söndag. 15-22 på fredag, 12-20 på lördag, och 15-22 på söndag. Det är inte jättemycket fritid, så det får väl vänta lite.

Jag måste ju beställa kakeldekor till badrummet också.
Jag har i alla fall fått badrumsmattor av min mami, och så ska jag få ett duschdraperi av min papi. Rosa of courde, eftersom mitt badrum ska vara rosa och vitt.
Schackrutigt med rosa och vitt på kaklet. Åh. Jag längtar så mycket tills jag får börja inreda!

Har beställt lite kranar och grejer idag också.
En ny kran till köket, och sen en takdusch + handdusch(?) till badkaret.
Skönt med takdusch, då kan man bara sitta i badkaret medans allt vatten kommer sådär mysigt, haha.

Jag vetefan vad jag snackar om.
Nu ska jag kolla på Saw IV, sen ska jag försöka sova igen.
Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aw, gosigt att träffa dig idag. <3