2008-01-31

You stole my money honey.

Det gick bra att jobba idag.
Nya kvällsrutiner dock, med tanke på alla rån och grejer.
Så idag fick jag vara på golvet helt själv, och sköta allt ensam, eftersom det måste vara två i kassan hela tiden.
Fick till och med plocka charken helt själv. Men det gick bra, och jag kände mig så himla duktig när jag var klar med allt.

Har börjat rensa ur min klädkammare nu också, så jag kan packa klart någongång.
Har hittat så jävla mycket grejer. Satan alltså.

Oh, jag har ju fått en massa nya jobbtider också! Så himla glad jag blev.
Leif ringde mig när jag satt i kassan idag, och så sa han att jag skulle kolla schemat innan jag stack hem.
Hihi. Fast jag har morgontider nu också. Typ tre stycken eller något.
Jag har fan inte jobbat morgon på nästan ett halvår. 7.30-15 jobbar jag då.
Fast lite spännande att få sluta då jag egentligen brukar börja, hah. Ts.

Nejmeneh.. På måndag kommer min skånizkusin hit. <3

Nu ska jag röka, sen kolla One tree hill.

Inga kommentarer: