2008-01-27

Music box.

Det är en grabb som är född -94 som raggar på mig på bdb, haha.
1994 liksom?! Går man inte på mellanstadiet då?
Nåväl. Lite komiskt är det i alla fall.

Jag får skjuts till jobbet idag. Så himla skönt.
Annars hade jag varit tvungen att gå till bussen nu, och jag är inte ens klar.

Fick ju ett gulle-sms av Bobo idag, hihi. Söt hon är.

Jag vet förresten inte jag jag sagt, men jag har ju köpt en klocka!
Eller, jag fick den. Men ja, ballt va? Den är söt. Jag gillar den.
Det känns vuxet att ha klocka. Jag har inte haft klocka sen mellanstadiet.
Kan också vara därför jag glömmer att sätta på mig den hela tiden, och dessutom har världens problem med att få av mig den, haha.
Men den är ball. Det är Calvin Klein till och med, vilket känns lite extra ballt med tanke på att jag äger i princip noll märkesgrejer.

Nej, nu ska jag hålla käften.
Måste bara påminna mig själv om att ta hem mina arbetskläder idag, så jag kan tvätta dem.
Jag blev ju inte speciellt ren igår direkt. Kröp runt på golvet och grejer.
Yes.

Inga kommentarer: