2008-01-25

Sweeney Todd.

Nu har jag kommit hem från Stockholm, och min allra första galapremiär.
Det var så galet kul, och jag kommer alltid att minnas den här dagen.

Jag har nog aldrig sett en så lång kö i hela mitt liv, och ännu mindre stått i en.
Jag var så nervös under hela köandet, och det var ju filmkameror och grejer nästa överallt tycker jag.
Dessutom fick vi ju gå på röda mattan, och då var jag så nervös att jag skulle ramla hela tiden, men det gick nog rätt okej tror jag. (:
Innan själva filmen, alltså Sweeney Todd, så visades massa klipp från Tim Burtons tidigare verk, och dessutom kom Tim Burton upp på scenen och pratade.
Efter att han pratat började i alla fall filmen, och jag kan lova att den var riktigt, riktigt bra!
Så jag rekommenderar den verkligen.

En helt oförglömlig kväll i alla fall, som är alldeles för svår att förklara på ett bra sätt, för att någon ska kunna förstå vilken känsla det gav.

Tack Steffo! *:

4 kommentarer:

stk sa...

Det var så lite så =)
Får väl se om det hamnar någon bild någonstans man kan se, fast dom lär ju klippa bort mig ändå =)

stk sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

(:
Ih. Ballt att gå på galapremiär. Glassigt :D

Anonym sa...

Ih, jag visste att du skulle ha kul.

<3