2008-01-10

(Something).

Jobbet var okej idag.
Fick jobba med Malin och sen Anna, en av tjejerna från festköket, som tjyvat mina tider.
Jag jobbade istället för Alex idag. Han är så himla babysnäll. Jag har fått en till tid av honom. (:

Mitt humör är likgiltigt och jag vet inte. Det är helt strange.
Blir nog bättre tills imorgon. Jag längtat till imorgon helt mycket.
Först blir det systemet + Tuna Park med Macke och Elena, sen blir det väl fix och grejer.
Efter det förparty, sen krogi. (: Tror jag i alla fall, haha. Jag har inte så stor koll. Men man får väl veta imorgon kanske.
Har ingen aning om vilka som ska med heller, meneh.. Ja, alla får komma om de vill.
Jag vet ungefär lika mycket som alla andra efter att de läst detta.

Fick sms av Hanna idag i alla fall, och hon mådde lite bättre.
Vet inte hur länge hon får stanna på sjukhuset, men ja.
Hoppas bara att de små grabbsen och Hanna mår bra, och att allt går finfint. (:

Uhu. Typ en kvart kvar tills Criminal Minds är klart. Jag har så svårt att fördriva tiden.
Har legat och lagt harpan nu i typ 40 minuter. Så jävla boring. Jag fick inte ut den en enda gång.
Min allergi är ett helvete också. Jag pallar inte med den. Jag vet inte ens var mina allergitabletter är, kan väl leta efter dem i en kvart nu då.

Inga kommentarer: