2008-01-02

..

Åh, jag hade så himla kul på nyårsafton. <3

Idag känner jag mig lite seg.
Synd är det om mig också, för jag har en av de pissigaste värkarna ever.
Hoppas dock att min kamera kommer idag. Då blir jag happyhappy.

Nää, nu pallar jag inte skriva mer, så det blir inte seriösare och mer intressant än såhär.
Nu ska jag gosa ner mig i sängen igen.

TVÅ.
Jag pallar inte alltid göra nya inlägg, känns så drygt.
Anywayz, så fick jag sms från posten nu, och min kamera har kommit!
Så jag tänkte nog hoppa in i duschen, göra mig i ordning, och sen traska iväg och hämta mitt lilla paket, ih.
Då kan jag ju ta och handla på vägen hem också. Sen ska jag försöka städa. Beror helt på vilket humör jag är på.
Just nu är jag i alla fall glad, och nu blir det duschen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, nyår var babykul :D