2008-01-17

Dance, dance.

Idag har jag fått sms av min chef som innehöll TRE tider till mig!
Så himla happy jag blev alltså.
Så nu jobbar jag i alla fall imorgon, på söndag och tisdag. (:

Jag har jätteont i min mage, och jag fattar inte vad den håller på med?
Jag kan inte ens förklara smärtan, den är bara konstig.
Ah well. Jag överlever.

Min pappa skulle nog fixa så jag fick låna en nyckel till min lägenhet ikväll, så jag kan åka dit och titta.
Det är bra, för jag minns knappt hur det ser ut.
Hoppas att de är klara med tapetseringen och bytet av kylen och frysen och allt som skulle fixas.
Jag hoppas att de åtminstone gjort om inne i sovrummet, för den färgen som var där inne när jag kollade på lägenheten, den var INTE att leka med. Den var så himla ugly.

Nåväl.
Nu fick jag sms. (:

Inga kommentarer: