2008-01-10

Summer skin.

Wuhu, snart blir det jobbiz.
Jag är helt pepp, och det känns helt bra att få jobba.
Att inte få jobba är ungefär som att ha en dator med internet, när internet inte fungerar.

Dessutom har jag bestämt att jag ska bli så smal som jag var i somras.
Jag hade så sjukt fet ångest över min kropp inatt, så det är inte sant.
Men snaaart så.

Nu ska jag fixa, sen ska jag röka, tänkte jag minsann.
Men det ska jag ju inte ens, för jag är så himla körd.
Dumt att min hjärna börjar fatta att jag inte ens röker längre.
Nej, nu ska jag fixa, sen ska jag gå till bussen och åka till jobbet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju smalare nu! Åh, du behöver inte ens ha ångest.
Ibland är du så trög.
:*

Anonym sa...

Trög. Du är ju lika smal som mig nu & jag vill ju gå upp några kilo.
Haha, sepe!

:*

D sa...

trög! du är lika smal som mig, fast du är jättefin!


:*