2008-01-25

Sing for the moment.

Awawawaw.

Min morgon har spenderats med pappersjobb, räkningar, fakturor osv.
Nu har jag i alla fall lagt in hyran, så den kommer dras.
Fixat internet har jag också gjort, för det skulle visst ta typ 10 dagar eller något.
Antar att jag kommer få vara utan internet ett par dagar eller så, men jag klarar mig nog.

Usch, vad nästan vuxen jag känner mig nu, men ändå så liten.
Jag hoppas att jag får jobbet i festköket, för jag kommer inte klara mig på de tider jag har nu.
I och för sig så ska nog Amanda sluta på jobbet, så då får jag fler tider.
Kan ju vara skönt att ha pengar att slösa också, så jag hoppas på festköket också.

Ugh. Nu borde jag duscha.
Ska skicka sms till Leif först, för att se hur det blev med personalfesten ikväll.

Dessutom måste jag erkänna att jag är sämst, och har rökt.

Fan, nu kom jag på att jag måste betala min mobilräkning också.
Hejdå ytterligare 2000 spänn.
Fy fan. Nejmen, shiny happy people. Puss!

Inga kommentarer: