2008-01-07

Sway.


Åh, jag vet inte ens vad jag tänker.

Jag känner mig oförberedd.

Ändå vet jag vad jag vill och hur jag vill ha det.

Ibland är det inte lätt att vara jag inte.


Ikväll när jag kom hem var jag tjock och åt ett helt rör med pringles + massa ostbågar.

Jag åt lite kladdkaka också, om jag ska vara helt ärlig. Jag drack dock vatten till, så lite nyttig kan jag väl ändå få kalla mig, tycker jag.


Imorgon (eller nu egentligen) är det måndag, och då ska jag träffa Emelie. Gosigt tycker jag.

Träffade henne på bussen hem ikväll också. (:


Skönt att bo i stan snart. Slippa åka buss överallt hela tiden. Det är ju inte billigt direkt.

Seriöst. 21 jävla spänn för en bussresa. Hur sjukt är inte det egentligen?

Jag minns den gamla goda tiden då man payade 7 spänn för att åka buss. Det var tider det.


Egentligen borde jag sova nu, för jag skriver ändå bara massa trams.

Såå.. Dricka vatten och sen sova då.

Egentligen skulle jag vilja röka, för jag är så sjukt röksugen. Men jag har faktiskt inte rökt på en vecka nu, så jag tänker inte vika mig för ett litet sug jag har. Icke.


Nu ska jag vara tyst.

Godnatt.

Inga kommentarer: