2008-01-27

Lockdown.

Dagen gick rätt okej trots allt.

Var en grabb som raggade lite smått på mig när jag satt i kassan idag.
Så frågade han om jag skulle ut ikväll osv. Mitt svar var nej.

Linda på mitt jobb berättade att hennes mamma hittat bilder på oss (jag och Linda) när vi var små, och att hon skulle visa dem för mig, haha. Ugh.
Verkar som om vi fått en ny vakt på jobbet också.
Har aldrig sett honom innan i alla fall.

Egentligen borde jag sova nu, men jag kan inte.
Fryser som attans gör jag också. Men det går över.

Pratat lite med Erika idag också, så vi ska se till att ses någon dag.
Blir väl utgång med henne och Leo bland annat.
Det ser jag fram emot. Jag gillar Erika och Leo.

Åh, vad osammanhängande allting blev nu.
Nåväl. Lite film och sen sömn då. Ska ju upp och jobba imorgon.

Inga kommentarer: