2008-01-03

You know how I do.

I början när jag jobbade gick allt så jävla segt. Jag ville typ bara hem och sova.
Efter några timmar blev allt mycket bättre dock, som vanligt då.
Jag och Linda gick mest runt och åt godis och grejer från tapasdisken.
Har nog hittat mina nya favoritoliver nu. Stora gröna oliver med vitlök i. <3
Jag och Linda lär ju ha luktat så jävla äckligt på slutet, med tanke på hur mcket marinerade vitlöksklyftor vi tryckte i oss, haha. Fast efteråt åt vi massa bullar och sånt, så det kanske inte märktes så mycket. (:

Hade förresten ut en fet hink med blommor idag, haha.
Jävlar vad mycket vatten det kom på golvet. Men det är lugnt, då fick jag och Linda något att göra i alla fall. ^_^

Imorgon blir nog bästa arbetsdagen. Jag jobbar med Linda och Sandra, vilket är så himla bäst.

Jao, jao.
Jag ska väl tvätta bort mitt smink nu då, kanske.
Trött tjej_87 är jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

du verkar alltid ha så kul på ditt jobb ^^
nästa gång du käkar vitlök kan du gå förbi grönsaksdisken och knapra lite persilja, är det inte det som hjälper mot vitlökslukt? :P
:*