2008-01-21

Uphill both ways.

Igår kom jag till jobbet klockan 12, visade sig att jag började 15.
Det är dock okej, för nu jobbade jag ju tre timmar extra vilken innebär mera cash.
Sandra jobbade igår, till 22 då. Jag jobbade ju till 20.
Finally när vi får jobba tillsammans, så får vi ändå inte göra det ordentligt liksom.

Somnade strax efter 22 igår, så det är därför jag är vaken så tidigt.
Det är bra i och för sig. Skulle behöva ta mig in till stan idag.

Usch vad kallt det är.
Som vanligt vore det mer än underbart att bada, och som vanligt är jag alldeles för lat för att fylla badkaret. Jag tycker verkligen att det tar så förskräckligt lång tid.
Man hinner ju nästan tröttna på tanken att bada medans vattnet fylls.

Det var nog mitt i-landsproblem för idag.
Fan vad lame.

Inga kommentarer: