2008-01-08

I left it in the garage and started walking.

Åh, Desperate Housewives var så himla bra.
Känns jobbigt att få behöva vänta en hel vecka igen på nästa avsnitt.
Det känns extra tungt med tanke på att det precis varit uppehåll, gaha.

Inatt drömde jag en så himla sjuk dröm. Jag fattar inte vad jag får allt ifrån.
Jag var i någon konstig affär, och så började jag fixa med ostbågarna, för jag såg att det behövdes fyllas på, och helt plötsligt var jag i djurparken i Parken Zoo och kollade på några konstiga djur.
Där träffade jag även Flodis, och vi bestämde att vi skulle hänga senare på kvällen.
När vi väl hängde var allt bara stelt, och jag fattade inte ens varför jag gått med på det från första början, för jag gillar ju inte ens henne liksom, haha.
Det slutade i alla fall med att hon visade någon ny mobil hon sa att hon hade köpt, som jag senare fick veta att det var min mammas hon hade snott, för min mamma hade tydligen också varit i Parken Zoo.

Haha. Whats the point liksom?
Spännande att se vad jag drömmer härnäst.

Känner mig inte jättepeppad till att gå upp ur sängen.
Vädret ser ut att vara helt sämst, och dessutom känns det kallt utanför täcket.
Jag måste dock kissa, så jag får väl tyvärr tvinga mig upp snart ändå.

Inga kommentarer: