2008-01-16

Figure it out.

En av mina gammeltänder har börjat komma upp helt mycket.
Det är lite roligt att pilla på den faktiskt.
Fast jag står fortfarande fast vid att jag tycker de är totalt onödiga.
Varför ska man ha fler tänder liksom? Jag klarar mig jättebra med de tänder jag har.

Jag har varit så sjukt duktig idag och tvättat en massa.
Nu har jag bara det som ska handtvättas kvar.
Det lär jag skjuta upp lite till, för det är så tråkigt att handtvätta.
Har dock inte packat någonting alls idag. Men kanske att jag gör det imorgon istället.
Jag har däremot börjat rensa lite på min dator.
Idag har jag till exempel tagit bort 341 filer. Inte dåligt om jag får säga det själv.
Mer ska det bli dock.

Det är ingen som vill köpa mina vita pumps, btw?
Feel free liksom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack... Jaa, jag hoppas också. För det här är inte kul ): Ska ta ut spiralen imorgon iaf, får se om det hjälper. Fast det har tagit mig 2 dagar att få tag på någon som har tid. Inte för att dom heller har tid egentligen, får ju komma på dropp in ): :*

Anonym sa...

Vita pumps? Jag vill se bild på dom :p