2008-01-15

Technique.


Idah har jag orkat mig ut i kylan och hängt med Elena, och sedan Pin på stan.

Skönt att få träffa dem igen. Känns som om det var jättelängesen.



Imorgon har jag bestämt mig för att ta tag i allt som jag skjutit upp alltför länge nu.

Jag måste försöka packa klart så mycket som går, och så måste jag tvätta.

Passa på och städa mitt rum ska jag nog också göra lite. Är inte så mycket att städa meneh..

Kan ju alltid snygga till alla flyttkartongerna, ehe.

Nejmen, sjukt pepp på att flytta. Jag längtar som fan. Och jag vill till IKEA nununu!

Vem följer med mig till IKEA? Jag har ju presentkort och hela köret liksom.

Måste till Tuna Park också. Har ju presentkort där också, som jag fick av Hanna och hennes parents när jag fyllde år.



Ska ta tag i att ringa sesammottagningen imorgon också.

Jag måste verkligen sluta med att skjuta upp saker och ting hela tiden.

Dessutom borde jag skaffa nya allergitabletter, men jag har inte ens råd.

Kanske kan fråga min papi om han skulle vilja bidra lite.

Annars får det vänta. Det är ju inte hela världen. Jag överlever nog utan dem ett tag.



Usch, jag är så läskigt törstig hela tiden. Helt sjukt.

Nu blir det vatten och sen någon film eller så.

Håller för övrigt på att kirra I am Legend nu. Hoppas den är lika bra som alla säger.

Jag har stora förhoppningar på den.



np: Eminem - Like Toy Soldiers. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill följa med till Ikea. (: