2008-01-02

Oh! Gravity.


Gosigt att hänga med Elena idag.

Vi åt lite toast på Waynes, och sen shoppade lite.

Jag har ju köpt en ny jacka till och med. Den är helt cute. (:

Dessutom är min kamera så himla babybra. I love it.

Roligt att jag kan börja fota igen nu. Eller, jag har ju egentligen kunnat hela tiden.. Bara det att den andra kameran är så retarded så batterierna dör hela tiden. Palla sånt liksom.

Fast den kan ju vara "bra" att ha med sig på festivaler och sånt, så jag slipper ta med min systemiz.


Wejdidej.

Skönt att jobba imorgon! Fast jag är lite nerövs.

Ska försöka få tid att prata med Leif imorgon, om jag kan få börja jobba ute i Barva också.

I festköket you know? För annars är jag körd. Då kommer jag inte ens ha råd att betala min hyra.

Annars får jag väl börja jobba på corner, haha. d:


Kul att det snart är helg igen, btw. Fort det gått.

Bara för man söp som ett djur i måndags, och typ sov bort hela tisdagen.

Nu blir det dock inte supa på ett bra tag för min del. Det är fan dyrt att gå på party.


Nej, nu ska jag kila iväg och kissa.

Kanske att jag orkar städa sen. Har ju inte pallat det än.

Vi får seee.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ih, gosigt att hänga med dig med. :*